Camille onthult waarom #LikeMe zo’n succes is

Foto: VRT

De jeugdige Camille Dhont is ondertussen niet meer uit de Vlaamse showbizz weg te denken. Na haar deelname aan de populaire tv-programma’s ‘The Masked Singer’ en ‘Liefde voor Muziek’ werd ze bekend bij het grotere publiek. De kiem van haar succes werd gepland in haar vroege jeugdjaren, toen ze een rol kreeg in de muzikale Ketnetserie ‘#LikeMe’. Ze vertelt meer over dat prille succes in Humo.

“Eerst was het bang afwachten of ik de rol wel zou krijgen. Tijdens de eerste auditie waar ik aan meedeed, kreeg een ander meisje voorrang op mij.”

“Een tijdje later bedacht de zender zich en organiseerde een tweede auditieronde. Ik werkte aan de eerdere puntjes van kritiek en kreeg aan het einde van de dag een aanbod voor de rol”, zegt ze daarover.

In ‘#LikeMe’ worden oude nummers van artiesten als De Kreuners en Will Tura nieuw leven ingeblazen door er een moderne remake van te maken. Dat bleek erg succesvol te zijn. Camille heeft er een verklaring voor.

“Door die nummers opnieuw te coveren en in een nieuw jasje te steken, verbind je generaties met elkaar. Ouders kennen die muziek al jaren en door onze moderne uitvoering gaan ook de kinderen die liedjes appreciëren.”

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van showbizznieuws247.be

* verplicht in te vullen

ByPeter De Smedt

Peter De Smedt is al 25 jaar online actief en legt de focus op het maken van contentsites in zowel België als Nederland. Peter De Smedt is beroepsjournalist, erkend door de FOD Binnenlandse zaken en is ook actief als fotograaf en video-journalist.